Theo Koster

maandag 23 november 2009


Hallo, ik ben Theo Koster, 50 jaar, woon samen met Elly in Oisterwijk en heb 2 kinderen, Bram en Elmy. Ik ben werkzaam bij Interpolis als schadebehandelaar.

Oktober 2008 ben ik in aanraking gekomen met Alpe d’HuZes. Het logo zat onder een mailtje dat ik kreeg van expert Leo Smits. Nadat ik de site had bekeken was mijn nieuwsgierigheid gewekt. In november 2008 naar de 1e teammeeting geweest en besmet geraakt met het “Alpe d’HuZes-virus”.

Mijn racefietservaring beperkte zich tot wat kilometers rond Oisterwijk, 1 keer de Mont Ventoux en 2 keer de Nederlandse Berg. In november fanatiek gestart met training. Spinning, op de racefiets op zolder, vanaf maart buiten getraind, individueel maar ook met het team. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Op 4 juni 2009 zes keer de Alpe d’Huez beklommen. Fantastische dag. Op 3 juni 2010 wil ik er weer bij zijn.

Gezondheid is een groot goed. Dat is helaas niet iedereen gegeven. Bij iedereen is in de nabije familie- vrienden- of kennissenkring wel iemand met kanker of is overleden aan kanker. Nog maar kort geleden zijn 2 kennissen op 22 en 50 jarige leeftijd aan deze vreselijke ziekte overleden. Er is veel geld nodig in de strijd tegen kanker. Ook dit jaar ga ik de strijd aan om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het KWF Kankerbestrijding. Met jullie hulp gaat dat lukken. Opgeven is geen optie, sponsoren wel!!! Ga met mij de strijd tegen kanker aan.

0 reacties:

Video 2009 deel 1

Video 2009 deel 2

Back to TOP