Mathé van Hooijdonk

maandag 9 november 2009


Mijn naam is Mathé van Hooijdonk, Ik ben 43 jaar en getrouwd met Monique. We hebben 2 dochters, Maud van 14 en Carlijn van 11 jaar. We wonen in de Reeshof in Tilburg.
Sinds 1989 werk ik bij Interpolis. Al 15 jaar ben ik supervisor op het contactcenter bij Verkoopsupport Particulieren binnen DBD.

Sporten is mijn passie: In mijn jeugd heb ik veel gevoetbald, sinds mijn 13e tennis ik en sinds 4 jaar ben ik verslaafd aan wielrennen.
Op zondagmorgen met een vast clubje rijden we onze rondjes. Daarnaast rij ik ieder jaar diverse toertochten zoals Amstel Gold Race, Limburgs Mooiste, Shimano Fiets Challenge.
Vorig jaar heb ik voor de eerste keer kennisgemaakt met echte bergen in de Vogezen. Daar heb ik met een vriend o.a. de Grand Ballon en de Ballons d'Alsace beklommen: Dan begint het al ergens op te lijken.
Maar mijn droom blijft ooit Alpe d'Huez te beklimmen.

Vorig jaar las ik in het blad van Interpolis het verslag van het Alpe d'Huzes team. Met veel belangstelling ben ik me toen gaan verdiepen in het evenement en de doelstelling van Alpe d'Huzes.
En wat is er mooier als een droom op deze manier uit kan komen: Het sportieve combineren met zo veel mogelijk geld inzamelen voor de bestrijding van deze verschrikkelijke ziekte.
De mens kan al heel veel, maar deze ziekte stoppen is alleen mogelijk als er veel geld ingezameld wordt voor meer onderzoek.

Zoals zovelen heb ik helaas in mijn familie, kennissenkring of bij collega's ook te maken met kanker. Het relativeert het leven alleen maar dat gezondheid het belangrijkste is in het leven.
Zij geven me alleen maar meer inspiratie om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Voor hen en voor vele anderen wil ik proberen deze berg 6 keer te gaan beklimmen.
Ik ga ervoor, want opgeven is geen optie!

0 reacties:

Video 2009 deel 1

Video 2009 deel 2

Back to TOP